Aby sme zlepšovali naše služby a obsah, táto stránka používa cookies. O ich používaní a možnosti nastavenia nájdete informácie tu
Povoliť cookiesJednoduché porovnanie všetkých poisťovní prináša výber toho najvýhodnejšieho poistenia. Bezkontaktný proces uzatvárania zmlúv, rýchla komunikácia a spolupráca s najlepšími partnermi ušetria nielen vaše peniaze, ale hlavne čas.
Viac informáciíÁno je to veľmi dôležité, pretože v zahraničí potrebuje mať klient kryté hlavne liečebné náklady, tzn. náklady, ktoré
Určite áno, európsky preukaz poistenca nám platí iba v štátoch EÚ a štátnych zdravotných zariadeniach. V neštátnych zdravotných zariadeniach
V prípade ak si klient uzatvorí cestovné poistenie, je mu automaticky vygenerovaná asistenčná kartička a v prípade úrazu
V tomto prípade je pre klienta ideálne STORNO poistenie zájazdu. Klient pol roka dopredu nemôže vedieť napr., že ochorie alebo dôjde k úrazu
Áno je to veľmi dôležité, pretože v zahraničí potrebuje mať klient kryté hlavne liečebné náklady, tz. náklady, ktoré mi kryjú naše zdravotné poisťovne na Slovensku. Napr. v Austrálii po mozgovej príhode bolo klientovi vyplatené plnenie vo výške 51 615eur. Takisto je dôležité si všímať limity liečebných nákladov, podľa toho kam cestujete. V rámci Európy mi postačuje aj limit od 100 000- 200 000eur ,ale v zahraničí už nie, v takomto prípade odporúčame vyhľadať poisťovňu ktorá ponuka neobmedzený limit.
Určite áno, európsky preukaz poistenca nám platí iba v štátoch EÚ a štátnych zdravotných zariadeniach. V neštátnych zdravotných zariadeniach mi tento preukaz neplatí. Preto je dôležité si vždy uzatvoriť komerčné cestovné poistenie.
V prípade ak si klient uzatvorí cestovné poistenie, je mu automaticky vygenerovaná asistenčná kartička a v prípade úrazu alebo choroby je potrebné bezpodmienečne zavolať na asistenčné služby, tie klienta už nasmerujú ako má klient ďalej postupovať. V prípade ak zdravotný stav to klientovi neumožňuje, tak následne nahlásiť až po tom ako sa jeho zdravotný stav zlepší. Neodporúčame si to riešiť vo vlastnej réžii a až po príchode na Slovensko nahlásiť poistnú udalosť, pretože v tomto prípade poisťovne môžu krátiť poistné plnenie z dôvodu nekontaktovania asistenčných služieb v zahraničí.
V tomto prípade je pre klienta ideálne STORNO poistenie zájazdu. Klient pol roka dopredu nemôže vedieť napr., že ochorie alebo dôjde k úrazu kde bude na PN-ke, ochorie niekto blízky, dôjde k smrti blízkej osoby atď.( riziká sú vymenované vo všeobecných poistných podmienkach). Poisťovňa vyplatí cenu zájazdu a odpočíta dohodnutú spoluúčasť napr. 10%, ak je dojednaná.
Je dôkazom, že uzatvorenie poistenia nikdy nebolo jednoduchšie. Online porovnanie ušetrí čas, odľahčí peňaženku a prinesie jasný pohľad na poistenie.
Newsletter posielame prostredníctvom služby Mailchimp a prihlásením súhlasíte so spracovaním vašej emailovej adresy výhradne na zasielanie zaujímavých udalostí alebo akciových ponúk spoločnosti PROSIGHT Slovensko a.s., so sídlom: Kavečianska cesta 1A/3637, 040 01 Košice, IČO: 46 175 415, zápis v Obchodnom registri Mestského súdu Košice, oddiel Sa, vložka číslo 1609/V, tel. č.: +421 948 386 460, email: info@preveruj.sk, zápis v Registri finančných agentov a finančných poradcov vedenom Národnou bankou Slovenska pod číslom: 141202. Portál www.preveruj.sk prevádzkuje spoločnosť PROSIGHT Slovensko a.s. so sídlom Kavečianska 1A/3637, 040 01 Košice a zároveň cez tento portál poskytuje finančné služby ako samostatný finančný agent.